onsdag 2. mars 2011

Gubi

Da er allerede noen av nyhetene fra Stockholmmessen kommet i butikken:)
I dag har vi pakket ut bestlitelamper og stoler fra Gubi, og alt er bare lekkert:))



(Inspirasjonsfoto fra Gubi)




Lekker og utrolig god barkrakk med svarte bøkben...



..og spisestuestol i samme utførelse..


Slik ser de ut i butikken:



Det ble riktig så tøft, da jeg mixet de sammen med bord fra Skovby, og stripete teppe fra Day..





Den svarte taklampen er også fra Gubi..
Bordet fra Skovby kan en trekke ut til 5,2 m, slik at en kan dekke til 22 personer om en ønsker det. Og det er helt supert:))




Ha en fortsatt fin kveld!!
Klem Anita

13 kommentarer:

  1. Skikkelig lekkert! :o) Klem :o)

    SvarSlett
  2. Åhhh så fine ting du har fått inn - jeg er veldig svak for Gubi-stolen og bestlite lampene så dette var midt i blinken for meg :-) Ha en fin dag, Anita! Klem; Heidi

    SvarSlett
  3. Jag har det fina bordet från Skovby fast i såpad ek och är så nöjd med det. Hos oss har vi oftast full längd på bordet mest hela tiden. Här äter vi, jobbar vid datan och får ändå plats med blommor och ljusstakar. En favoritmöbel, speciellt när vi har många gäster. ALLA får plats =) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. -herlig, Anita!!
    2 av mine favoritter:)
    spennande!
    Hildegun N

    SvarSlett
  5. Kjempefint- liker de lampene- virkelig klassiske og fine!! Har du fått opp den jieldelampa? Jeg er veldig spent- for jeg har tenkt å ha to slike på den ene veggen på kjøkkenet....takk for svar på gulv- tror jeg må se nærmere på det- har egentlig tenkt å kjøpe ferdigbehandlet- men synes du det var greit å behandle gulvet selv? Er vel litt redd for at det skal se ujevnt ut hvis jeg prøver meg;) Håper du får ei fin helg!

    SvarSlett
  6. Så stilig at dere har fått inn dette i butikken! Gleder meg til å stikke innom en gang jeg er hjemme :)

    SvarSlett
  7. Hei Anita
    Så stilig møbler fra Gubi ♥ spennende…. Likte veldig godt de stolene!!! - og masse flott fra House doctor og Day home :) Elsker de flotte sommerfuglbildene du har også ♥ Ønsker deg en superfin helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  8. SÅ masse fint dåke har her!!! :-)
    Eg vil ta turen!!!

    SvarSlett
  9. Det bordet står HØYT oppe på ønskelisten min!!!!
    Hva er prisen hos dere?
    Og hva ville du anbefale; hvitt eller hvitvasket eik? Lurer på hva som holder seg finest lengst, med små barn som ikke er særlig flinke til å ta vare på møbler:)

    SvarSlett
  10. Hei, hva er prisen på stolene? kjempe fine!

    SvarSlett