Hei alle dere!!!
Må si jeg er litt glad vi er kommet på denne siden av vinteren, og vi kan se frem til varmere tider. Juletreet er byttet ut med min store palme som har overlevd vinteren, og julepynten er pakket bort. Har tatt frem noen gule puter fra Day Home som frisker opp i stua. Duftlyset fra NEOM, har jeg kjøpt på
Bolina. Det lukter kjempegodt:)

Vi hadde en deilig nyttårsfeiring, og koste oss masse både store og små. 1.nyttårsdag startet jeg med å bake ristopper...en oppskrift jeg fikk av vertinnen dagen før, og de måtte jeg prøve snarest...

Ristopper, enkel variant:
6 store Japp sjokolade
200 gr smør
Puffet ris
Smelt sjokoladen og smøret sammen.
Bland i puffet ris til passe konsistens.
Legg i former og avkjøl.
Smaker kjempegodt, er litt crispy og seige, tror de kan spises året rundt, selv om det er julesnop:))

Er så spent på vårens interiørtrender...som jeg tror har mye fokus på personlighet, at vi kan sette sammen det vi liker, gammelt og nytt, farger og mønstre, som gjerne gir en overaskende og smakfull helhet (ut fra det jeg har lest..leser egentlig alt jeg kommer over når det gjelder interiør).
Det er jo bare å vente å se...

Liker godt hvitt, grått og svart i interiøret, det gir også rom for å putte inn fargerike detaljer, eller mønstrete detaljer etter egne ønsker. (pleddet over sofaen er fra
Day Home)

Spisestuebordet malte vi hvitt like før jul, så ble det lyst og friskt.
Det stripete teppet kommer fra
Day Home.
Lysekruna over bordet kjøpte vi for 6 år siden, men den ble plassert på loftet da vi pusset opp, tok den frem igjen like før jul, men er i tenkeboksen på om den får bli hengende...
Bildene over har jeg tatt hjemme i stua mi i formiddag, og bildene under tok jeg i august da jeg var på innkjøp i showrommet til Day Home.
Gleder meg virkelig til vår/sommerkolleksjonen deres kommer inn i butikken, den er bare såååå lekker!!!
Kolleksjonen har flere fargetemaer:
Fargerikt, skikkelig gladfarger i gult, grønt, rosa og turkis:

Litt mer klassisk i hvitt og svart, men som har flotte mønstre, bilder av biller og krypdyr, tekster, og lykketall fra 1-10, en spennnede kolleksjon:

Natur, hvitt og gold:

Blått og hvitt, stilrent og klassisk:

Vi er snart ferdige med oppussingen i butikken, har bare igjen å få lagt resten av gulvet og få på plass belysningen. Begynner å se enden på dette oppussingsprosjektet, som har tatt så lang tid.
Skal vise mer senere...
Ønsker dere alle en riktig fin uke!
Klem Anita