tirsdag 11. oktober 2011

Høstferie..

Denne høstferien skal vi være hjemme, og det er faktisk koselig,..litt jobbing skal det bli, men jeg skal også ha litt fri, da skal jeg kose meg og være tilstede for jentene, en bytur står visst på ønskelista i morgen:))

Helgen har også vært fin...

Har plantet litt ved inngangspartiet. Er ikke så god på småblomster i krukker, derfor satset jeg på store vintergrønne buxbom, med et lite håp om at de klarer å overvintre. Vet ikke helt grunnen, men jeg liker godt at planter og krukker er store og ruver litt. Siden det sesongslutt på plantesalgene så var veldig utplukket, og jeg måtte kjøpe en her og en der, i forskjellige størrelser, men krukkene var iallefall like, at det var salg var jo bra også:))



Nytt oliventre, vil gjerne ha det i stua, men er litt redd for at det kan blir for varmt, og at det mister bladene, etter fjorårets erfaring..


I gangen har vi fått en ny liten beboer, lille kanin, hun skal egentlig bo ute i boden, men hun er så liten at vi ikke helt hadde hjerte til å ha henne ute i kulden enda...det er yngstejenta sin, og hun er overlykkelig over å ha fått sin egen lille kanin...








Matlaging og søndagsgjester hadde vi også i helgen..koselig:)) 






De siste dagene er det også blitt fornyelser i butikken...har du lyst til å se, gå gjerne her  på facebooksida vår:))

Tusen takk for koselige hilsner og tips ad googlekontoen..nå ser det ut til at det har ordnet seg, og det er jeg utrolig glad for:)

Ha en riktig fin uke!!

Klem Anita

21 kommentarer:

  1. God morgon !
    Nydelige bilde fra heimen din. Så mye fint.
    Takk for hyggelig helsing inne hos meg, og ja det var kjempegodt å ha ei veke i varmen.
    Ha ein fin dag og ei fin veke!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!!
    Så fint både inne og ute :o)

    ønsker deg en fin høstferie...og et par fine dager skal det visst bli nå :o)

    SvarSlett
  3. Så vacker entré ni har Anita. De svarta pardörrarna ger så välkomnande intryck med krukorna och buxbomen. Jag har också buxbom utanför vår fin entré, tycker det är så enkelt och fint, särskilt om vintern. Underbara bilder i föregående inlägg från ditt hem. Jag njuter av dem och kan inte se mig mätt :-) Såååå vackert hem!!!

    Söt liten kissemiss och lilla kaninen också :-)

    Ha nu en fin vecka. Stor Kram Paula

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Da prøver jeg igjen etter en skrive/slette tabbe på forrige kommentar :))
    For et nydelig inngangsparti. Lurt å plante buksbom..de overlever vel det meste:)veldig fine bilder fra heimen og:)
    Hilsen GB

    SvarSlett
  6. Hei Anita!
    Har lest bloggen din en stund men ikke lagt igjen så mange spor. Du har et NYDELIG hjem:-) Elsker din bruk av sorte kontraster!!
    Har lagt meg til som følger så jeg skal få med meg de seneste oppdateringene!! Ønsker deg og dine en fin høstferie, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  7. Hej!

    När du visar bilder hemifråån er så blir man helt salig....det är sååååå vackert!!!!

    Stor kram Mariette

    SvarSlett
  8. Vacra bilder. Så snyggt
    Kram Eva

    SvarSlett
  9. Flotte og inspirerende bilder;)
    Så flott!
    Takk for at du deler ditt flotte hjem med oss, gir meg inspirasjon!!

    Likte utrolig godt krukkene, men bor langt fra deg. Vet du merket? Vi bor i Ålesund;)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  10. Alltid kjekt når du legger ut nytt på bloggen din, og alltid kjekt og "snope" litt når jeg reiser forbi Ølen, veeeeldig mye fint ja:-))

    May Britt

    SvarSlett
  11. Tusen takk for alle fine kommentarer:))
    Kristine: Den lyse krukken i keramikk, er fra Tinekhome.De svarte krukkene har jeg kjøpt hos Bogrønt, så du vil helt sikkert få tak i dette i Ålesund også:)) Håper iallefall det:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  12. Takk for at du svarte meg. Glad!!
    Likte utrolig godt de svarte krukkene. Fine de lyse også;))

    Takk! Takk!

    Kristine

    SvarSlett
  13. Vilka fina bilder, jag älskar dina svarta dörrar:)
    Kram Emma

    SvarSlett
  14. Beautiful fall images of your home, Thank you for sharing!

    SvarSlett
  15. Mye fint i butikken ja! Var innom i høstferien på vei hjem fra hytta. "Snopte" med meg litt (tavle, lysholder, krus). Er herved obligatorisk å ta turen innom når vi er på vei forbi til/fra hytta. Blir ikke lenge til neste gang - da står litt flere ting på lista:) Flotte bilder du legge ut, ser at det ikke er "galt" å ha svarte møbler. Det bryter så fint mot det hvite:)

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  16. Hej
    Så härligt att titta in här underbar stil & fantastiskt hem.
    Butiken ser ljuvlig ut.
    Här var så mycket fint så att jag fick massor utav inspiration.tack snälla för det!
    Varma hälsningar
    Lise-Lotte Nydahl :-)

    SvarSlett
  17. Hei.
    Jeg ser du har en del ting fra DAY. Jeg er på jakt etter den hvite LOVE-puta og den stjerneputa jeg ser du har i butikken. Har du noen pris på dem og sender du evt?

    Mvh
    Kristine L.

    SvarSlett
  18. Flotte og inspirerende bilder du viser. Er så koselig å pynte ved inngangen etter årstidene.

    Ønskser deg og dine en herlig helg, klem.

    SvarSlett
  19. Gillar din ytterdörr så mkt, riktigt snygg. Vi ska själva byta ut dörren, får nog bli en svart även hos oss.

    Trevlig helg!

    SvarSlett
  20. Vad fint du har hemma hos dig, härlig inspiration

    SvarSlett