søndag 8. januar 2012

Lyst i butikken:))

Dagens bilder fra butikken...
Med noen endringer, er den blitt lys og fresh:)
Her ser dere masse fint fra en av mine favoritter, Tinekhome:))


Eucalyptis i skjønn krukke fra Tinekhome...







Vi venter på et par forsendelser fra Tinekhome, med bl anna fazetglass, dreiede lysglass,  stripete keramikk og glassvaser...Har tro på at de kommer denne uken:))
Følg gjerne med på facebooksida vår her, der jeg vil legge ut nyheter etter hvert som de kommer inn:)

Gleder meg utrolig masse til vår/sommer-kolleksjonen til Tinekhome, den ser helt fantastisk ut:))


Ha en fin start på uken!!!

Klem Anita

9 kommentarer:

  1. Hei igjen. Så mye lekkert, får jo lyst på alt. Ønsker den en fin uke. Hilsen Kjersti L :-)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Godt nytt år. Flaut. men jeg har tenkt å ringe dere hver dag, men så flyr bare tiden.
    Nydelige bilder, og nå fikk jeg såklart lyst på slik sofa.
    Skal dere på noen messe?
    Stor klem:)

    SvarSlett
  3. Hei! Masse lekkert her:-) har vært på utkikk etter glassvasen til venstre på det nederste bildet. Sender dere varer?

    Mvh, Marianne

    SvarSlett
  4. Slettes ikke feil det der! Jatakk og jatakk!Flott var det!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!
    Eg fikk eit par gåvekort til jul, så eg kjem nok innom snart :) Gler meg til den nye kolleksjonen til TineK kjem! Ser fantastisk ut!

    Ønsker deg og dine ein fin start på veka!
    Klem Helene

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder:)
    Det er så masse fint eg ønsker meg frå Tine K.
    Skulle gjerne vore innom butikken din ein gong ja:)

    SvarSlett
  7. Kjempe fin butikk dere har :) den skaljeg jammen meg få prøvd å besøke til våren da jeg skal i konfirmasjon i området!!! ser kjempe spennende ut :)

    GB

    SvarSlett
  8. Hei, så utrolig fine ting du viser! Er det mulig å bestille noe fra dere og få det sendt i posten? Er spesielt interessert i den svart-hvite keramikken fra Tine K. Fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  9. Love the arrangement on the coffee table;)
    Looks so fresh and crisp!

    SvarSlett