mandag 21. mai 2012

Kensington

...dette området vi bodde i, var utrolig fint:)
Nydelige bygninger i mur, med inngangsdører ut mot gaten.
Her kunne jeg bodd... og hatt mitt eget lille byhus..




Hotellet vi bodde på heter Crowne Plaza London Kengsington.
Det er et koselig og barnevennlig hotell, med serviceinnstilt betjening.
Rent og pent var det også.
Metroen var å nå rett over gaten, og det var enkelt å raskt skaffe en taxi utenfor.


Vi hadde et stort familierom vendt ut mot hotellets hage på baksiden..der var det stille og fredlig, og ikke noe trafikkstøy...det er nok en fordel for god nattesøvn.


Var litt skeptisk da vi skulle finne et komfortabelt hotell med bra beliggenhet, derfor var jeg positivt overasket over hvor komfortabelt dette var..
Her reiser jeg gjerne tilbake.

Men det er mange hoteller å velge mellom i London, så kanskje er det noen som har noen andre gode hotell tips med fin og praktisk beliggenhet??


Klem Anita



6 kommentarer:

  1. Så koselige bilder,såg ut som ein flott plass å oppleve:)
    Ønsker deg ein fine dag og ei fin ny veke;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig å feire 17 mai i London! Nydelig hotel! Kjempeflott hage :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Vackra bilder och det låter som ett jätetbra hotell. Ha en fin dag.

    Kram
    Elna

    SvarSlett
  4. Hotellet ser mysigt ut. Skönt med ett tyst hotell att koppla av i efter en lång dags shopping ;-)

    Kram Ester

    SvarSlett
  5. Fantastisk Anita. Gleder meg til jeg-vi skal til London. For det skal vi såklart en dag. Vet bare ikke når. Hils Bjørn og jentene.
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Looks beautiful! Hope you have a great time ;)

    SvarSlett