torsdag 16. august 2012

Labour of Love

Her er litt bilder fra Trendzonen på formland 2012.
Den har fått navnet Labour of Love, og er utabreidet av Eckmannstudio.
Som dere ser ut av bildene, var det fargen Grå som gikk igjen som basisfarge i forskjellige nyanser, ispett noen herlige fargeklatter i rødtoner og neonfarger.

Denne trendzonen var det lagt ned mye arbeid og oset av kreativitet, og jeg måtte gå rundt flere ganger for å få med meg de spennende detaljene:) Prøver som ofte å titte innom trendzonene som blir sett opp på messene, og jeg ble denne gangen tipset av Linda fra Hviit at denne måtte jeg  bare få med meg:))
Og det er jeg glad for!!








Denne lysekruna kan kanskje være et supert tips til den som er litt handy:))
Det er en lysekrune laget av sykkelhjul, betongfatninger og kobberledninger..ganske kult!!
Dette bildet har jeg lånt herfra



Dette  Spitfire kabinettskabet stod også på trendzonen, men jeg fikk ikke tatt skikkelig bilde av det, så dette bildet har jeg også lånt fra Eckmannstudio`s blogg.
Det er en nyhet fra Witt as, som "skal bringe oss" tilbake til 1940-årene.




Tapet med betongmotiv og kobber rør.
Her gav de tips om å bruke gamle høvlebenker, kommoder og lagerreoler, gammelt verktøy, skrivemaskiner, gamle bøker, grafiske prints m.m
De tipser også om å bruke kontrastfarger, tre, lær, collager med inspirerende scrap for å skape stilen.

Og for å få den helt rette stemningen, kan man lytte til denne musikken:





Veldig inspirerende Trendzone!!
Ønsker deg som titter innom en fin fin kveld:)

Klem Anita

1 kommentar: