tirsdag 14. september 2010

Det fylles på...

...nok et lite bilderas fra butikken...det er her jeg er mest for tiden:) Det er veldig travelt om dagene, masse kjekke kunder, og høstvarene strømmer på...de blir pakket ut etter hvert, men mest på fritiden, enten det er kveld eller helg:))
I augustsalget solgte vi ut endel sofagrupper..og da ble det veldig luftig på 1.plan, så det ble god plass å ta imot høstens påfyll med lekre godbiter...Vi pleier ofte å snu om på butikken hver eneste sesong, ofte maler vi og pusser opp også, men det trengte vi heldigvis ikke denne høsten:))


Herlig mix av stoler fra Tolix, slagbord fra Englesson, slagbenk fra Oliver furniture, puter fra Artwood og Tinekhome og Greengate på bordet, alt harmonerer i duse fine farger:))

En vegg fylt opp med Greengate..som jeg liker såå godt, veldig kjekt at det kommer nye farger og mønster hver sesong...men likevel kan mixes:)) Har vært utrolig spennende å følge utviklingen til Greengate gjennom årene vi har hatt det i butikken:))




Sommersesongen er definitivt over, og hagemøblene blåste bort i forrige uke, da vi solgte siste rest til 1/2 pris...og fermob var ikke overaskende mest populært:))
Har du ikke fått med deg min give away i forrige innlegg, så heng deg på, vinneren blir trukket på torsdag:))
Godnatt og ha en fin onsdag!!
Klem Anita


9 kommentarer:

  1. Det er helt rått, butikken din bugner jo, av alt mulig flott!! Får jo hjertebank når du legger ut bilder;D

    Jeg ønsker meg veldig en tolix-stol eller to. Hva vil du anbefale, modellen med høy rygg, eller den lave med armlen...? Alle er jo fine, så det er jo ingen dilemma:)

    Skjønner du har det hektisk, - takk for at du deler litt bilder med oss lell:)

    Natt natt

    SvarSlett
  2. herlighet, Anita :o) jeg har utrolig sans for butikken din!! Ølen, here I come - haha :o) deilig å ha det stort og luftig.. og du dekorerer så flott!! fin mix av litt ulike stiler!
    Klem til deg.

    SvarSlett
  3. Åhh så mye lekkert du viser !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Lekker den røde stolen! Ikke rart at mange vil ha den. Du viser så mange fristelser, blir bare sittende her å ønske meg saker;)
    Ha en herlig dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. FOR en flott butikk du har....det finns mye der som jeg önsker meg:) Jeg lurer på det svarte glasskapet som du har i kjökkenet ditt, er det et gammalt eller er det fra House doctor eller..??? Har sett at HD har noe lignende. Er i behov av et skap for glass og litt finere skåler. Er det to eller tre hyller i skapet? Takk for en fanstasktisk blogg med masse gode inredningstips.
    Hilsen norsk i Sverige

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder! Er ikke så lyseblå-rosa av meg, men dette var jo bare lekkert! Eyecandy=)Særlig serviset med fuglene på..Ha noen fine pakk-opp-dager!

    klem hh

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle fine kommentarer:))
    Og til Norsk i Sverige: Skapet jeg har på kjøkkenet er ikke gammelt, det er fra Housedoctor, så det er nok det samme du har sett:) Det er to hyller i dette skapet.
    Og jeg er veldig fornøyd med det, tar jo liten plass også:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Hei, skulle ønske jeg bodde nærme butikken din - for der var det jammen meg mye fint. Lurer på hvilken leverandør som har den brune skjenken og den brune hylla m/knagger? De hadde nemlig passet utmerket på mitt kjøkken.
    Ellers vil jeg bare si at jeg synes du har en super blogg.
    Hilsen Merete

    SvarSlett
  9. Paradise!!! :-)

    Greetings from Austria!
    Nora

    SvarSlett