fredag 28. januar 2011

Inspirerende tur...

Da er vi hjemme etter en dagstur på messen i Lillestrøm, der vi har gjort innkøp for våren 2011. Endel av vårvarene i boks, gjenstår bare å titte litt på nyheter fra et par av våre danske leverandører, som jeg vet har noen nye godbiter for våren, skal vise mer etter hvert...

Housedoctor har 10-årsjubileum i år, og det har vært kjekt å følge dem 6 av disse årene, der de hvert år kommer med noe nytt og spennende:)) I år falt jeg veldig for de røde bokstavene, skikkelige fargeklatter i et elles dust miljø:) De er bestilt:))



(Inspirasjonsbilde lånt fra Housedoctor sin side)


Og noe som var veldig inspirerende på standen til Housedoctor var delikatessen til den dyktige franskmannen Nicolas Vahe som fristet med marmelader, pesto, oljer, sjokolade, og mye mer...
Vi tok inn dette i høst, og det smaker utrolig godt, og i år hadde han utvidet sortemanget med mange nye og fantastiske smaker, som skal bli så spennende å få på plass i butikken:)) Med disse produktene kan en lage utrolig mye godt, både til frukost, middag eller til dessert. Selv er jeg ingen god kokk, men har lyst til å lære mer om dette. Nicolas deler gjerne tips og oppskrifter. Disse finnes på hans hjemmeside, trykk på linken så kommer du dit:)

(bilder fra butikken vår i høst)


...og inspirasjonsbilde fra katalogen som snart kommer ut...



I morgen er det tilbake på jobb, der det nå er siste innspurt med møbelsalget. Har også noen interiørprosjekter som jeg må kinne på for å bli ferdig med, så vi får høstet rabattene hos leverandørene...dermed blir det en kreativ helg med tegning, og få gode ideer ned på papiret, og en inspirasjonstur til Lillestrøm var gjerne godt å ha med seg:)

Og til slutt en liten link som jeg helt har glemt ut, en link til reportasjen som Vi Bygger Nytt laget her hjemmefra i desember. Den er kanskje litt julete nå i Januar, men her er litt bilder og tekst om oss og huset vårt, som jeg ikke har vist her på bloggen før. Reportasjen er s 4 - 9 + minstejenta og katten på fremsiden. Selv om det ble endel forberedelser, med rydding, husvask, baking, pynting og litt endringer i møbleringen, setter jeg stor pris på at vi ble spurt om å være med på dette, veldig kjekt:))

Tusen takk for alle fine hilsner jeg har fått her på bloggen!! Har desverre ikke rukket å komme tilbake på besøk som jeg ønsket, men jeg håper det snart blir tid til en koselig bloggrunde..og det gleder jeg meg til:))

Ha en riktig fin helg!!!

Klem Anita

9 kommentarer:

  1. ååå, smelt - for en flott reportasje! Du har bare det fineste huset ever, Anita!!! Kjekt du koste deg på innkjøpsmesse, de nye produktene så spennende ut!
    Ha en riktig så fin helg!
    Ps : nå har jeg meldt meg på zumba til førstkommende mandag, så da blir det endelig min tur å prøve ;o) da gjenstår det bare å se om også jeg blir bitt av basillen :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  2. oj..for en repotasje.
    nydelig hus...og for en pen familie dere er!

    SvarSlett
  3. Du har et utrolig fint hus!! Så vakkert og gjennomført :) Nydelige bilder :0)
    K

    SvarSlett
  4. Kjempefin artikkel og bilder!!! Fine rød bokstaver fra House Doctor - kanskje en idé til kjøkkenet mitt - jeg har jo en rød lampe... God helg til deg, Anita! Klem; Heidi

    SvarSlett
  5. Spennende med nye varer. Og for en kjempeflott reportasje.
    Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  6. AI AI AI - for et hus!! Veldig fin reportasje også! Her legger jeg meg til som følger! Heldig som får besøke interiørmessa. Ikke like fort gjort for meg som bor på vestlandet. Men nå som jeg satser på interiøryrket, må jeg nok bort neste år tenker jeg!
    Ha en fin og kreativ helg!

    SvarSlett
  7. Så fint at du husket å nevne linken til denne flotte reportasjen om hjemmet deres, slik at vi andre kan få se og drømme litt!!:)
    Sånt får man ikke glemme vet du....;)

    For en flott familie, og hvilket arbeid dere har lagt ned i lensmannshuset! Det er slikt man aldri blir mett av å se bilder på!:)
    Jeg liker rett og slett bare alt!;D

    Gleder meg til å snart ha meg en tur å titte i butikker på nyheter som er kommet inn. Jeg bor jo sånn "midt i mellom", og har litt kjøretid både øst og vest for å komme til butikker med litt utvalg... Aller helst skulle man jo hatt en tur til ølen møbel..:)

    Ha en fin fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Vad spännande med reportage:) Du har ju sååå fint ever som Jannicke skrev. Kul med nya inköp. Stor kram Anne

    SvarSlett
  9. Åh vad FINA bilder!! Din blogg är alltid lika inspirerande och vacker :)

    Ha en härlig Lördag!

    Kram Linda

    SvarSlett