mandag 7. februar 2011

Et lite glimt...

Mitt nye prosjekt i stua er påbegynt..men ikke ferdig..målet er få til til en lun og avslappende spise/oppholdsplass i stua...det blir en sittebenk langs veggen for å ha mest mulig passasje og gulvareal..før jeg viser det ferdig resultatet må jeg male og ordne litt på siste rest...






...men dette prosjektet får ligge litt til, for i kveld reiste jeg til Stockholm, og skal gjøre nye innkjøp på møbelmessen til butikken de neste dagene. Er veldig spent om det er noe som faller i smak, og vi kan snope til butikken:) Skal orientere etterhvert:)

Nå kjenner jeg meg like trett som min dorske katt, etter reisen som tok flere timer enn jeg hadde tenkt på grunn av kanseleringer og snøvær underveis..
Tusen takk for alle fiiine kommentarer, er så glad for dem alle sammen:))
Ønsker deg som titter innom en fortsatt fin uke!!!
Klem Anita

18 kommentarer:

  1. Hei Anita

    Alltid så lekkert det du gjør!!
    Kjempetøft!

    Ha fine dager i Stockholm :o)

    SvarSlett
  2. enig med Liven : alt du gjør blir lekkert!
    Katten din er så skjønn! Savner min når jeg ser henne...
    Fin sofa du viser... hvilken type er det?
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Fytti så fint:), elsker stolene.
    Skal bli spennende å se alt ferdig,
    Kos deg i stockholm

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Den "plassen" i stua de ser utrolig lovende ut, gleder meg til å få se fortsettelsen :0)
    Kos deg i Stockholm, du finner sikkert mye lekkert!
    Klem

    SvarSlett
  5. Veldig stilig!
    Liker sofaen din, hvor er den fra?
    klem Ellen

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint...
    Likte så godt det tre-bordet under her :)
    Spennende prosjekt du har på gang, så det må jeg få med meg! Følger fra dags dato ;)
    Lykke til med malingen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Wow det är helt galet fiiiint!! Du är hur duktig som helst på inredning :)

    Ha en mysig vecka!

    Kram Kram Linda

    SvarSlett
  8. Røff, tøff, lekker og koooselig plass! <3

    SvarSlett
  9. Hm... Dette ser jo bra ut:)!
    Gleder meg til resten;)! Heldig du som er på messer:)!!!
    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  10. Me like prosjekter;)
    Gleder meg til å se mer!!!
    Ha et fint opphold i nydelige stockholm!

    SvarSlett
  11. Så fine bilder, blir så inspirert av den flotte bloggen din! Du er utrolig flink, gleder meg til å se bilder fra spiseavdelingen ;) Ane

    SvarSlett
  12. Så fint du gör. Väldigt mysigt.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  13. Lika fint som vanligt och jag hoppas att du har en trevlig resa till Stockholm:) Kramkram Anne

    SvarSlett
  14. Vilken kanonfin blogg du har och ett så vackert hem!!! Det här blev en bloggfavorit direkt och du hamnar på min länklista!!

    Mvh Milla

    SvarSlett
  15. Dette blir kjempebra- synes du er så flink- og ikke minst stilsikker;) Har et spørsmål til deg angående gulvet- har planer om noe lignende i stuen i vårt nye hus- så derfor lurer jeg på hvor deres gulv kommer fra? Ha en god ukestart;)

    SvarSlett
  16. Vilken fin blogg jag kommit till! Du har det så snyggt hemma! Hit kommer jag gärna kika in igen.
    Kram Annika

    SvarSlett
  17. Så fint det blir. Svar bord. Har planer om å kjøpe et svart bord jeg også. Men, fortsatt litt usikker. Synes støvet veldig fort?
    Det er jo sååå lekkert.

    SvarSlett
  18. Fin blogg og fin katt :)
    Hvilken rase er katten og hvordan går den overens med barn?

    SvarSlett