fredag 3. juni 2011

..siden sist:)

Hei!
Så er juni her, og det er snart sommer:) Tiden flyr avgårde, og blogging har det ikke vært tid til i det siste. Det har vært mye jobb med butikken, følge opp jentenes fritidsaktiviteter, i helgen var vi i København på innkjøpstur hos Greengate, i showrommet deres i dette vakre huset som har en nydelig utsikt mot havet:)

Vi hadde jentene med, så turen ble kombinert med tivoli, shopping og kos:) Her er eldstejenta på et av spisestedene vi var, i 25 etg..maten smakte så godt, at selv for meg som har et lite snev av høydeskrekk, kunne nyte den:)


Her er også en liten titt på vårt lille soverom..som jeg har gjort litt mer sommerlig..det tunge teppet er byttet ut med linduk fra tinekhome...
Sengklærne er håndvevd fra Guatemala, og er i 100% bommull. De er kjempefine:) Vi selger dem i butikken, og det er et misjonssamarbeid.


Nye, florlette gardiner er også kommet på plass, disse er fra Housedoctor, og jeg synes de passet perfekt på soverommet:)
Utsikten er kjempefin:)

Siden vi ikke har plass til garderobe på soverommet, har vi eget garderoberom med luftebalkong...det er  praktisk, og det fungerer så bra å samle alle klær i samme rom...


Nå er koffertene igjen pakket, i morgen går turen til Bø sommerland på fotballcup. Skal bli så kjekt, satser på litt sol og badetemperaturer:)

Ha en herlig helg:)

Klem Anita

ps. i dag har jeg ordnet litt med formatet på bloggen, og prøver meg på store bilder, og med ny datamaskin og nye program går det litt i puttel og tuttel, ser det er bare å prøve seg frem, viss det ikke funker er det jo bare å gå tilbake til det gamle:)

6 kommentarer:

  1. det nye formatet så jo ut til å fungere supert! utrolig flott det soverommet - og så smart å bruke duken til pynt oppå sengen slik! jeg har samme duken, den ble brukt (på bordet) i går :o) skjønn kvalitet, nesten litt tander. sengetøyet så også veldig fint ut!
    Kose der masse i helgen, satser på godt vær ja!! Klem J.

    SvarSlett
  2. hei Anita
    så koselig å kombinere jobb med familietur. ser ut som dere hadde det fint. flott storejente du har!
    endringene på gjesterommet var herlige. tror jeg må snappe et bilde og legge i inspirasjonsmappene mine. Ok? :)

    flott med store bilder på bloggen din. fortsett med det.

    håper dere får det fint i Bø! :)
    klem fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  3. Oh, for en deilig plass, nydelig idyllisk! :D

    SvarSlett
  4. Nydelig soverom ♥...og eget garderoberom med luftebalkong høres jammen ikke dumt ut :)

    God tur til Bø :)

    SvarSlett
  5. Så fantastisk fint hjem du har!!!! Helt utrolig!!!! Hvor kommer garderobeskapene fra???
    Ha det supert på fotballcup, og takk for all inspirasjon!!! Klem Siv

    SvarSlett
  6. nydlige bilder! veldig inspirerande blogg:-) må ta meg ein tur innom butikken ein dag! ha ei flotte veka:-)

    SvarSlett