mandag 12. november 2012

NYTT


Her er en liten smakebit etter oppussinga på 1.plan.
Alt er ikke helt ferdig enda, vi skal fixe trappene, og har noen vegger på 2 og 3 plan igjen.
Panelveggene er borte og en av de nye wallstickersene er kommet opp.
Og det ble ganske stemningsfullt..



Vi har fått inn masse nytt fra Casagent..i hvitt.


Ekslusive duftlys fra Astier de Vialette...


Thonet...


Lysglass fra Tinekhome, sølvfat fra Dayhome...



Skal vise mer etterhvert som ting kommer på plass:)

Ha en fin kveld!!

Anita

5 kommentarer:

  1. Mange go`biter her ser jeg;o)
    Maliva

    SvarSlett
  2. Åhhh så vackert. Vilka bilder. Gillar allt.
    Eva

    SvarSlett
  3. kjempe fint, ka e prisen på Thonet?? og ka farga har dåke inne??
    Hadde vert glad for svar inne på bloggen min eller på dianajoh82@hotmail.com :)

    Helsing Diana.

    SvarSlett
  4. ååå kor mykje fint. Eg må snart ha meg ein tur inn til dåke, har vert så heldige å vunne eit gavekort som eg kan bruka i den flotte butikken dåkas :)

    ha ein fin kveld

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder. Mye å ønske seg her ;-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett