tirsdag 19. oktober 2010

Butikknytt!!

Så er vi på god vei til å bli ferdig med utpakkingen av høstnyheter fra Tinek, Dayhome, Madamstoltz og Walters&Co.

De store krukkene fra Tinek er nye i høst...

Ny farge fra Tinek, Bottle green, veldig lekker farge å kombinere med hvitt...


Kveldsbilde fra litt av Tinekveggen...

Utrolig skjønt med grått..fargene på putene i reolen heter fungi.
Samtidig med utpakkningen av Tinekvarene, pakket vi ut en ny, lys og fin Howardsofa...tinekputene i fargen Kit, passer utrolig fint oppi den...


Enda mer gråtoner..fargen på putene i reolen heter Kit...vi har også fått påfyll av lysglass i fasett fra Tinek, både små og store i grå og klar farge..


Puter og bilderammer med løvmotiv kom i 2.drop fra Day home..det gjorde også de broderte putene i fargene hvit/svart/brun...skjønne høstdetaljer fra Day:)


Og her er butikkens råeste skap i høst...dette svarte stålskapet fra Madamstoltz...I love the look:)


Til slutt, men ikke minst, påfyll fra Walthers&co..vi har fått inn mange hus i forskjellige størrelser og fasonger, og venter inn enda mer...

I kveld ser sinkhuslandsbyen i Ølen slik ut...
Så sent..så trett...
Ha en fin høstdag i morgen!!!
Ps. Tusen tusen takk for alle fine kommentarer, søte dere!! Jeg kommer innom dere, det har bare vært sååå travelt etter vi kom hjem, men nå håper jeg det blir tid til bloggrunder de neste dagene. Det er faktisk det kjekkeste av alt med blogging, det å ha god tid til koselige bloggrunder:))
Klem Anita

29 kommentarer:

  1. Oi så mye lekkert !!!
    Hadde blakket meg i din butikk ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. De store krukkene/vasene fra Tine K er bare kjempefine, og jeg har lett lenge etter dem her jeg bor, til ingen nytte. Er det sånn at du sender varer til andre steder i landet?
    Klem

    SvarSlett
  3. Her var det utrolig mye lekkert, flotte sink hus
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Så flott!! OG så masse lekre puter :-) Skulle ha vært i butikken din, men du er nok dessverre for langt unna..

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. Du har bare den TØFFESTE butikken! Og de vasene fra Tine K...sender du? Pris? Fantastisk inspirasjon du sender opp til trøndelag med bloggen din:)

    Ha en topp dag i butikken din:)

    SvarSlett
  6. Å himmel så mange fristelser !!!!
    Skulle ønske jeg bodde mye nærmere butikken deres (lommeboka er nok glad for det motsatte...).

    Ha en super dag blant alle de flotte nyhetene :O)
    Klem

    SvarSlett
  7. For et utvalg du har!! Ikke i nærhetene i min mellomstore by. Det blir def hyttebesøk i Sandeid før jul:-)

    helle i hih

    SvarSlett
  8. Så flink du er, delikat sammensetning... herlig å se! Gode valg! vh, Cecilie

    SvarSlett
  9. Hei, her var det mange fristelser! Så fint du har laget det i butikken,nydelige utstillinger! Er det mulig å få tilsendt varer til Belgia? Ønsker deg en fin dag. Hilsen Benedicte.

    SvarSlett
  10. å så masse fint!!!!

    Har du nettbutikk gså?

    SvarSlett
  11. Det är såå roligt att få se bilder från butiken!

    Massa läckert!!!

    /Mariette

    SvarSlett
  12. Ååå, her var det mye som kunne havnet på en ønskeliste :)

    SvarSlett
  13. Hva skulle jeg ikke gitt for å få komme og handle hos deg i butikken din... Så fantastisk mye fint! :)

    Elsker stilen og alle bildene du legger ut, så utrolig inspirerende! Fortsett med bloggingen :)

    Varm klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  14. Flott butikk og blogg.
    Så mange flotte varer og et utrolig godt utvalg av merker. Må være en kjekk butikk å drive. Du har en fin arbeidsplass;)

    Lurer på om Howard sofaen er fra Englesson (eller Fogia) Vi skal ha oss en!
    MVH Kristine:)

    SvarSlett
  15. Masser av fint!! Nydelige krukker fra Day!
    Det ser virkelig lekkert ut i butikken deres.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  16. Hei Anita:))
    Dette så jo fantastisk ut, her har dere virkelig stått på siden dere kom hjem ser jeg..
    Har du gamle lampeskjermer fra Tine K de med skjell på? Sorte, grønne. lilla??

    Klem fra AC

    SvarSlett
  17. Herlighet for et utvalg!! Gjett om jeg hadde fått hjertebank i din butikk!! Når jeg lukker øynene, så står det et svart stålskap fra MadamS i min gang, fullt av lekre puter fra tinek i min sofa og på peisen står det mange hus fra Walthers&Co;D))

    SvarSlett
  18. Å, herre jemini, nå skulle jeg ønske at Ølen ikke var så langt unna :O) eller kanskje det er like bra, hadde blitt ruinert tror jeg ;O)

    Sender der Anita?

    Ha en fortsatt fin uke
    Kirsti

    SvarSlett
  19. Skulle selvfølgelig være dere i spørsmålet mitt over :O)

    SvarSlett
  20. Det er bare til å dåne av!! Så utrolig mye lekkert i butikken, skulle virkelig ønske jeg bodde i Ølen. Jeg har jo ikke vært i butikken deres, men av det jeg ser må det være den fineste butikken jeg har sett! Dere må starte en nettbutikk også:).

    SvarSlett
  21. Tusen takk for alle fine kommentarer..her er litt svar på spørsmål:

    Benedicte..Tusen takk, kan godt sende varer til Belgia, det skal gå bra, bare mail meg på anita@olenmobel.no om det du ønsker:)
    Elisabeth..Tusen takk, jeg fortsetter gjerne med bloggingen, setter pris på at du finner inspirasjon her:)
    Kristine: Tusen takk, ja, jeg er så heldig, og har en fantastisk fin arbeidsplass:) Howardsofaene er bare så lekre..vi har 3 Howardmodeller utstilt fra forskjellige leverandører..Englesson, Br.Andersson og Fogia, de har endel likheter, men det er litt forskjellig sittekomfort på disse.
    Glemte å si i innlegget, men til dere som ønsker varer tilsendt så sender jeg gjerne varer, bare mail meg på anita@olenmobel.no

    Klemklem Anita

    SvarSlett
  22. Hei igjen
    Ja bare se på klokken, her jobbes det døgnet rundt:) Alt er så forsinket men nå holder vi på å male så det nærmer seg.Nå om dagene går det mest i at du hører meg si: ja ja ja bare gjør det sånn hvis det er lettere og det får oss i HUS!
    Jeg holder på å bli klin kokkos:))Vi skal jo selge denne leiligheten snart også så motivasjonen min er litt dalende. MEN jeg gleder meg. Det er nå ingen som har så flott hus som dere:)) Jeg vil kjøpe to sorte skjermer av deg. Har de vært innpakket, eller har de luftet seg i noen år, he he??

    God klem fra AC

    SvarSlett
  23. Akkurat nå er jeg glad Ølen ligger laangt unna meg..!;-D
    - så mye lekkert du tar inn!
    Tusen takk for kos hilsen ang Hr Ugle ,
    - kanskje det blir flere, for den var kjempe-morsom å lage:-)
    Riktig god helg Anita,
    klem Hege.

    SvarSlett
  24. Så utruleg mykje fint!!! Butikken dykkar ser ut som min DRØMMEBUTIKK!!!! Skulle gjerne lagt julehandelen dit... men litt langt unna kanskje;)) Du skal ikkje opne nettbutikk vel? ;))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  25. Vet du, jeg får helt hjerteklapp av å se disse bildene!
    Det er bare så fiint!! Og skapet fra madam s er helt rått...

    Tusen takk for kommentaren hos meg:) Blir glad:)

    Ha en fin kveld, klemmer:)

    SvarSlett
  26. Har ni någon online shop för er butik?...det finns massor jag skulle vilja klicka hem.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  27. Takk for koselig hilsen hos meg, masse flott fra butikken din, ja det blir vel en stund til jeg kan gå fullt igjen, men er innom hver eneste dag, men nå skal jeg starte med cellegift og vil få ett nedsatt imunforsvar så jeg kan nok ikke være med i den store julehandelen.
    Klem fra Tiril.

    SvarSlett
  28. Ååå jeg drømmer om å få mulighet til å besøke butikken deres!
    Jeg ser bare masse ting som kunne gjøre stuen vår fin og komplett!
    Howard sofaene er bare sååå fine....men det er en ting jeg ikke kan bytte ut nå.
    Men salongbord og sidebord, derimot....og nye puter, og ny belysning.
    Du så fint det kan bli!
    Drømme-drømme :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  29. Love those zinc houses.
    I'd love to shop in all those stores.
    Fantastic.
    Have a nice weekend!
    Tereza

    SvarSlett