mandag 4. oktober 2010

Høst, Shepherd og Ferie...

Hei!
Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer, men også tusen takk for fine mail jeg har fått, setter så utrolig stor pris på dem, tenker hver dag at nå skal jeg sette meg ned, og skrive tilbake, men tiden har ikke strukket til, der det er stadig noe som må/skal gjøres først.. og "sånn går nå dagan"..

I kveld vil jeg bare innom bloggen med litt inspirasjonsbilder fra Shepherd, som jeg er så utrolig glad i. Og det passer bra med litt skinn og pels nå på kalde høstkvelder..
Shepherd har utrolig fine skinnfeller, sitteputer, puter og puffer..her hjemme har jeg litt skinnfeller og puter i grått, og de flyttes stadig rundt..er aller mest fornøyd med hvor behagelig en ellers kald tolixstol kan bli med en liten skinnfelle på setet:)





...Lillypusen elsker også disse skinnfellene, og hun har ingenting imot å ta seg en lur på en av stolene i stua, og her kan hun ligge leeeenge:)

..er egentlig svak for grått...det gråe..hvite og svarte...funker så bra sammen:))
Og så er det jo fint å friske opp med farger innimellom, i form av blomster, puter, lyslykter eller andre små ting som en lett kan endre på:))
Snart er det høstferie, og om noen få dager reiser jeg med familien sørover, til en liten øy der vi skal feriere og forhåpentligvis nyte litt varme..det blir vår første hele ferieuke i år, så vi ser frem til det. Målet er å bare slappe av og kose oss, og lade opp batterier for høst og vinter...
Men først må jeg riste av meg en kjip forkjølelse som kom over meg i helgen, så her går c-vitaminer og halspastiller ned på høykant:))
Ha en riktig fin ny uke!!
Klem Anita

9 kommentarer:

  1. God tur. Vi har også tenkt oss en tur til varmen snart;) Kos dere masse.
    Jeg er svak for skinn fra Gotland jeg. Grått, småkrøllet. Utrolig deilig å sitte og tvinne fingrene inn i de små krøllene. Myyykt og godt.
    Må nesten kjøpe meg et til...men må kanskje ikke helt til Gotland.

    God kveld fra Marte

    SvarSlett
  2. Skinnfell er lunt og koselig. Liker også det gråe, sorte og hvite, men klarer ikke helt holde på bare det siden jeg blir så glad av farger.

    (Snakket med mannen din for noen helger siden og knipset noen bilder av butikken deres. Linket til deg. Fikk hans tillatelse altså!)

    Nyt høstferien, her får vi god hjelp av familien min til å innrede videre i kjelleren...spennende!

    SvarSlett
  3. Flotte inspirasjonsbilder! Skinnfeller er herlige, ønsker meg fler.

    Bli kvitt forkjølelsen nå og ha en deilig ferie.
    klem

    SvarSlett
  4. De skinnfellene så jo skikkelig deilige ut.
    Ha en fin ferie.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  5. Hei Anita. De skinnfellene er jo bare lekkre. Selger du de i butikken ? Håper du blir kvitt forkjølelsen fort. Ønsker deg og dine en riktig god tur. Hilsen Kjersti :)

    SvarSlett
  6. Råstilig! Er bare så lekkert med alt i skinn og ull nå. Håper du KOSER deg med varme og ferie ;)) Her er det regn regn regn og veldig grått. Perfekt for en kosekveld i sofaen med pledd og tente lys da ;) Klem Gry

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, nytt navn for meg i alle fall!
    Lekkert!

    Så godt med et avbrekk for dere, nyt det, dere trenger det sikkert veldig etter alt som har skjedd!! Riktig godt tur:)

    Klem, Marte

    SvarSlett
  8. var sikker på jeg hadde lagt igjen hilsen her, kanskje den forsvant i verdensrommet.. uansett : innom med en klem. Håper ferien er fin og at helsen er bra igjen.. dere trenger virkelig gode dager nå etter alt som har vært.
    Fortsatt fin ferie! Klem J.

    SvarSlett
  9. Hei ! Håper du har hatt ein fin og avslappende ferie, det kan du trenge etter dette året. Vi har vert ei uke i split i Kroatia. Det var deilig ! Klem.

    SvarSlett